poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Czas ucieka - to przerażające

To przerażające, że chwilę się zagapiłam z robieniem postępów w codziennej pracy i już minęło 2 miesiące od ostatniego wpisu. Co się musi zmienić, żeby w końcu zacząć robić wszystko systematycznie.
Jest coś, co robię systematycznie i to bardzo: jedzenie i zakupy. Coś w tym jest ;) Lubię to!
Jednak trzeba na to zarobić i dlatego potrzebuje polubić też pracę, oczywiście tę najmniej wymagającą, albo tę, która da mi tyle przyjemności, co jedzenie ;)

Kupiłam już "Rok Zmian", "Switch", "Master Class Business Model" i nadal wyniki mnie nie satysfakcjonują. Co prawda było trochę ruchu w dobrym kierunku, ale emocje szybko wygasały. Na szczęście niezupełnie wygasły, bo ciągle jeszcze pamiętam, czego chce. Dlatego szukam ciągle sposobów na reaktywację moim mocy. Przymierzam się do "Wyzwanie90dni" albo Dziennik Kamili Rowińskiej. Jednak wydaje mi się, że chyba najbardziej przydałby mi się COACH.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz